Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків світової літератури |
влада золота та її філософія в повісті О. Бальзака "Гобсек". Неоднозначність образу Гобсека.
Тема уроку: влада золота та її філософія в повісті О. Бальзака "Гобсек". Неоднозначність образу Гобсека. Мета: висвітлити суть задуму повісті "Гобсек", розвивати вміння висловлювати, і обстоювати бажання власні думки; виховувати бажання протистояти суспільному злі; сприяти засвоєнню моральних цінностей. Очікувані результати Після проведення уроку учні Знатимуть::ідейно — духовний зміст повісті; суть неоднозначності образу героя; умітимуть:визначати проблематику твору; з'ясовувати образи; дискутувати; пояснити, у чому полягає актуальність твору; працювати з текстом художнього твору. Тип уроку: закріплення та застосування знань. Форми роботи: бесіда з елементами дискусії; літературна вікторина; робота в групах; компаративний аналіз образу. Обладнання: портрет О. Бальзака; ілюстрації до повісті; правила дискусії; таблиця, текст роману. Випереджувальні завдання: підготувати характеристики образу героя; підготувати компаративний аналіз образів Гобсека і Пузира; Гобсека і Плюшкіна. Епіграфи до уроку. Пристрасті згубні ,адже вони засліплюють людей. Езоп О. Бальзак Опрацювання навчального матеріалу Моти ваці йн и й_ етап Звернення до щоденників настрою. Актуалізація_ суб'єктивного досвіду ♦ Упізнай героя повісті. ♦ Упізнай місце дії Бесіда - Розкрийте суть загального задуму "Людської комедії" - Як ви розумієте думку автора: "Ідея цього твору народилася внаслідок порівняння людства з тваринним світом"? --Як можна охарактеризувати жанр твору? Виступ_експертів_(розгорнуті консультації твору) - Тематика. Жанр. Композиція. Запитання учнів до ек перті в Наприклад: неоднозначність жанру Дискусія - Повторення правил ведення дискусії. Постановка проблемного питання. "Хто він: скнара чи філософ, людина підла чи мисляча?" Для чого Дервіль письменнику? Негативні риси героя: збагачення любою ціною; не вміє тримати слово; відсутність родинних почуттів; навіть з друзями шукає вигоду; не властиві людські почуття. Позитивні риси героя: чесність; філософ зі школи циніків; правосуддя не тільки карає; ставлення до Фанні Мальво, до дітей де Ресто. Підсумок експертів. Які найбільш переконливі аргументи обох сторін? Бесіда. Скільки гобсеків у повісті? Чи можна проблеми твору вважати актуальними? Компаративний аналіз образів Гобсека, Плюшкіна, Скруджа.Використання ілюстрацій учнів Р є фле к с и в н о —_ оц інювал ь н ий_ етап Вірш В. Гомона "Від чого втікаєш, Людино..." Звернення до «щоденників настрою». Домашнє_завдання. Написати інтерв'ю з одним із персонажів "Гобсека". . Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 9864 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |