Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків хімії 8 клас |
Тема. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції Цілі уроку: закріпити знання про хімічні властивості оксидів і кислот; розвивати навички складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі хімічних властивостей оксидів і кислот; розвивати вміння й навички проводити розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції; підготувати учнів до проміжного оцінювання з теми «Властивості оксидів, кислот». Тип уроку: узагальнення й систематизації знань. Форми роботи: групова робота. Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, таблиця розчинності, ряд активності металів, картки-завдання. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Перевірка домашнього завдання Учні представляють підготовлені ними схеми використання кислот. ІІІ. Узагальнення й систематизація знань Для роботи на уроці учні об’єднуються в шість груп. Після закінчення роботи над кожним завданням група представляє результат своєї роботи, учні виправляють помилки, учитель підбиває підсумки. Дано такі речовини: 1. Виберіть зі списку формули оксидів. Назвіть речовини. 2. Напишіть рівняння одержання цих оксидів із простих речовин. 3. Розташуйте ці оксиди в ряд у міру зростання їх відносної молекулярної маси. 4. Розташуйте ці оксиди в ряд у міру зменшення масової частки Оксигену в них. 5. Напишіть рівняння можливих реакцій цих оксидів з речовинами:
Укажіть тип реакцій, назвіть продукти. 6. Де в навколишньому світі зустрічаються оксиди? Дано такі речовини: 1. Виберіть зі списку формули оксигеновмісних кислот. 2. Напишіть рівняння їх одержання з відповідних оксидів. 3. З якими із запропонованих речовин реагують ці кислоти:
Напишіть рівняння можливих реакцій. 4. Чи зустрічається ця кислота в природі? На дошці зображено схему: 2) Обчисліть об’єм водню, що виділився (н. у.). 3) Обчисліть масу солі, що утворилася. 4) Обчисліть кількість речовини кислоти, що вступила в реакцію. Після виконання розрахунків групи обмінюються розв’язаннями й перевіряють розрахунки сусідів, а потім віддають на перевірку вчителеві. IV. Підбиття підсумків уроку Учитель підбиває підсумки роботи груп за трьома завданнями, повідомляє оцінки, акцентує увагу на типових помилках, які були припущені в процесі виконання завдань. Повторити параграф, виконати завдання, підготуватися до тематичного оцінювання. Напишіть рівняння можливих реакцій. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 6118 | |
Всього коментарів: 0 | |