Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків географії 7 клас |
Мета: визначити предмет вивчення шкільного курсу «Географія материків і океанів», ознайомити учнів з тематичними картами та основними видами роботи з ними, виховувати повагу до праці географів, науковців-дослідників, розвивати в учнів потяг до самостійного здобуття географічних знань, умінь та навичок. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання:
стінна фізична
карта світу, підручники та атласи для 7 класу, електронний атлас для 7 класу
(ІПТ). Опорні
поняття: фізична
географія, материки, океани, частини світу, карта, атлас, план місцевості. Географічна
номенклатура: материки: Африка, Австралія, Антарктида, Північна Америка,
Південна Америка, Євразія; океани: Тихий,
Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий; частини
світу: Азія, Європа, Африка, Америка, Австралія, Антарктида. I. Організаційний момент Знайомство
вчителя з учнями класу (в разі, коли вчитель починає працювати з класом уперше).
Коротка бесіда про подорожі, що були
здійснені учнями влітку, та їх цінність для розвитку географічних знань. II. Актуалізація
опорних знань і вмінь учнів Розминка. Гра
«Знайди пару» (з’єднати попарно відповідні слова):
ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності Вчитель аналізує
результати гри і повідомляє учням, що основним
завданням вивчення географії в 7 класі є розширення і поглиблення знань про
материки та океани Землі, продовження формування та вдосконалення вмінь і
навичок роботи з картами, географічною літературою та іншими джерелами
географічних знань. Визначення
предмету вивчення «Географії материків і океанів». Підручник
«Географії материків і океанів» для 7 класу (знайомство зі структурою та
складовими частинами підручника). Тематичні карти
атласу та робота з ними. за охопленням території — карти
світу, окремих материків та їх частин,
держав; за масштабом — великомасштабні
(масштабом 1
: 200 000 і
більше), середньомасштабні (від 1 : 200 000 до 1 : 1 000 000) і дрібномасштабні
(менші за 1
: 1 000 000); за змістом — загальногеографічні
(фізична карта світу) і тематичні
(кліматична, тектонічна, карта ґрунтів та ін.); за призначенням — навчальні,
туристичні, синоптичні, військові,
навігаційні, автошляхів та ін. • Ознайомлення з географічними атласами
та основні види роботи з ними. • Робота з довідником учня (див.
додатки). V. Закріплення
вивченого матеріалу • З’ясуйте, чи є в атласі для 7 класу середньо- та
великомасштабні карти? • Визначте,
чи є в атласі для 7 класу загальногеографічні карти? Назвіть приклади
тематичних карт шкільного атласу. Підбиття
підсумків роботи учнів по групах, а також загальний підсумок уроку. VII. Домашнє завдання • Опрацювати
відповідний параграф підручника. • Принести
на наступний урок географічні енциклопедії, словники, довідники, журнали (на
вибір учнів). Можливо Вам це буде цікаво | |||
Переглядів: 3819 | |
Всього коментарів: 0 | |