Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків біології 8 клас


Тема уроку: Ці загадкові комахи
Біологія 8 клас
Тема. Урок – гра «Ці загадкові комахи»
Мета: - узагальнити знання учнів про комах, їхню систематику та різноманітність;
- розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; робити висновки;
- розвивати в учнів пізнавальні інтереси;
- виховувати в учнів бережливе ставлення до природи;
- здійснювати екологічну освіту та виховання;
- формувати культуру спілкування під час змагання, залучати учнів до наукової, пошукової роботи.
Обладнання: комп’ютер, мультімедійний проектор, методична література.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Форма уроку: урок – гра
Методи: частково – пошукові, ілюстративні, комп’ютерні технології, творчі.
Підготовка до уроку.
1) Творче завдання – Підготувати презентацію «Ці загадкові комахи».
2) Підготувати малюнки «Химерні комахи».
3) Розподіл класу на команди, обрання капітанів.
4) Підготовка журі (Бажано учні з старших класів).
Структура уроку.
I. Організаційний етап.
Повідомлення теми, мотивація учбової діяльності, складання правил гри, представлення журі.
II. Узагальнення та систематизація знань.
1 конкурс Розминка
(інтерактивна технологія «Мозковий штурм»)
Учні отримують по 5 запитань для кожної команди.
I команда
1. З якої речовини складаються покрови тіла комах (хітину)
2. Як називається наука що вивчає комах (ентомологія)
3. З кількох відділів складається тіло комах ( трьох)
4. Якого типу ротовий апарат у мухи ( лижучий)
5. Який тип розвитку у метеликів ( повне перетворення)
II. команда
1. Скільки пар ніг у мухи ( три)
2. Як називають складні очі комах ( фасеточні)
3. Якого типу ноги у коників ( стрибального)
4. Яке забарвлення тіла у оси, сонечка (застережливе)
5. Який тип розвитку у коників, сарани (не повне перетворення)
III. команда
1. Де розташовані дихальця у комах ( на черевці)
2. Якого типу ротовий апарат у жуків ( гризучого)
3. Де розташовані органи смаку у мухи ( на ногах)
4. Якого типу ноги у капустянки ( копального, риючого)
5. Якого типу кровоносна система у комах ( не замкнена)
Журі оцінює відповіді, кожна вірна відповідь - один бал.

III Другий конкурс.
Малюнок химерної комахи.
Команди представляють малюнок і коментують з яких частин складається тіло химери.
Журі оцінює цей конкур по п’ятибальній системі.

IV. Третій конкурс
Конкурс капітанів. (Відгадай загадку)
Капітани задають команді – суперниці загадки про комах. ( три загадки) одна відповідь - один бал.

V. Творче завдання.
Презентація «Ці загадкові комахи»
Журі повідомляє результати трьох конкурсів.
VI. Демонстрація фільму « У світі комах»
Завдання командам – Записати найбільшу кількість комах які зустрічаються у фільмі.
VII. Журі підводить загальні підсумки гри , оголошує команду переможців.

Вчитель відзначає роботу творчої групи, найбільш активних учнів, малюнки, повідомляє оцінки.
VIII. Рефлексія: що вам найбільш сподобалося на уроці, що корисного ви дізналися?

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків біології 8 клас | Додав: Виктор (25.03.2014) | Автор: Дрозд Віктор Леонідович E
Переглядів: 2487 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]