Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків англійської мови


урок у 2 класі "Іграшки та ігри"
Авторський розвивальний урок
з англійської мови у 2 класі
на тему: «Іграшки та ігри»,
підтема «Різнокольорові іграшки».



Солдат Галина Ярославівна
вчитель Завишенського НВК
школи –сад
Сокальського району
Львівської області
2011-2012 н. р .

Підтема: Різнокольорові іграшки.
Мета:удосконалювати мовну та мовленнєву компетенцію учнів,підвищити ефективність засвоєння необхідних знань з теми, формувати впевненість учнів;систематизувати навички за темою «Кольори», повторити назви іграшок, закріпити вміння вживати їх у структурах «I have…», «I like…..», «My favourite toy is….», «My favourite colour is….», « My favourite number is….», ознайомити з буквою Сс, виховувати почуття співпраці під час роботи в парах та колективно;сприяти розвиткові допитливості та інтелекту, творчої уяви.
Обладнання: підручник, ноутбук, магнітофон,м’які іграшки ,картки з літерами алфавіту, малюнки казкових героїв (Незнайко, Карлсон ), малюнки іграшок, медалі для нагородження.
Тип уроку: повторення та закріплення набутих знань, умінь та навичок.

ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
Sing your favourite greeting song! (Два-три учні по черзі вітають клас своєю улюбленою вітальною піснею. Клас підспівує.)
- Im glad to see you too ! Sit down please!
- Діти, подивіться,хто до нас прилетів ? ( Карлсон). А що він приніс із собою? ( Листа) Давайте прочитаємо цього листа.
(Слайд №1)
Любі діти! Я спостерігаю з даху сусіднього будинку. Мені дуже подобається , як ви вивчаєте англійську мову. Я приготував сюрприз : той хто буде гарно працювати на уроці, отримає подарунок , який я прислав у конверті.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Повідомлення теми та цілей уроку.

Teacher: Let’s begin our lesson. I think that our lesson will be interesting. Today we shall speak about toys, play games.

– Сьогодні ми продовжимо розмовляти про іграшки, ми пригадаємо назви іграшок,їх кольори і навчимося вживати ці слова в реченнях,описувати їх. Ознайомимося з буквою Сс. Подивіться. Look and read.
(Слайд№2)
1.Хвилинка каліграфії. Буква Сс
T: But firstly, let’s prepare our tongue to our work. Do you know any English rhymes about toys? Who wants to recite them? Are there any volunteers?
P1, P2; together; P3, P4; together
T: Thank you. Take your “happy faces”.
2.Фонетична зарядка на букву - Сс -
Cat,clock,cup, cake,curtain, can, colour, car.
- Brainstorming. Mind-map “Toys We Like Best”
- T: I know children like to play with toys at home and school. What toys do you play with? What toys do you know? Let’s draw our mind-map. Учні називають назви іграшок
(Слайд № 3)
(Слайд №4)
3.Проектна робота. Робота в групах.
- ABC-song
Учні співають пісню для активізації навичок вживання літер алфавіту, що знадобиться під час виконання проектів.
- T: Your task is match the dots in the alphabetical order and draw a toy. Then write a short description of it using the words from the bank. You have 5 min. after that a representative of the groups should deliver the results of your work and the story.
( Клас об’єднується в 2 групи. Кожна група отримує завдання поєднати крапки в алфавітному порядку, отримати іграшку, розфарбувати її і скласти розповідь з використанням Word Bank).
(Слайд №5)
(Слайд №6)

- Спікер групи захищає проект.
Під час виконання завдання звучить тиха, спокійна мелодія, створюючи відповідний настрій.

- Після захисту робіт вчитель підводить підсумок, а учні протилежних груп висловлюють свої враження.
T – Ps
Do you like this picture?
-Учитель показує картки з літерами - учні називають їх.
C,A,C,R,T,D,M,U,R,D,O,L,O,D,D,L,G
(Слайд № 7 )
Подивіться, Незнайка викликали до дошки та запропонували з цих літер скласти назви іграшок. Довго він думав , але не зміг скласти слово. Давайте допоможемо йому.
-Робота в групах «Вгадай літеру»
Учитель об’єднує учнів у 2 групи. На слайдах написані літери англійської абетки. Учні першої групи називають літеру, а учні другої групи – складають з нею слово.
( слайд № 8)
(слайд № 9)
(слайд № 10.)
Незнайко дуже радий і дякує вам за допомогу . Давайте йому заспіваємо,щоб веселіше було.
Пісня .Lets sing a song « Listen To The Letters »
4. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
1) Game “Magic box”.
Робота в режимі вчитель-учні.
Вчитель пропонує дітям пограти в гру, чим залучає дітей до спілкування, надає зразок мовленнєвої ситуації.T: Imagine that I’m Alice from England. I have many toys for you, dear children, in my old magic box. Look! You may take a toy from the box and answer the questions:

-What toy do you have?
-What colour is it?
-Is it big or small?
-Do you like this toy?
Вчитель дякує учням за роботу, коментує відповіді, дає поради.

2)Game «The Rainbow Flower» (Складання різнокольорової квітки з коментуванням кольорів).
Слайд № 11
3) Game “At the Shop». Робота в парах.
З метою вдосконалення навичок діалогічного мовлення вчитель пропонує наступну гру.
T: Let’s play another game “At the Shop”. Imagine that I’m a shop-assistant.
You are buyers at the shop. You are welcome to buy the toys.
Робота відбувається в режимі P1 – P2; P3 – P4.
Model: - Good morning!
- Good morning!
-Give me a соск, please.
- Here you are.
- Thank you.
- You are welcome.
- See you soon.
- See you later.
(слайд № 12 )
Вчитель підводить підсумок роботи на даному етапі, спонукаючи до подальшої активної участі в процесі спілкування.
Для запобігання перевантаження учнів пропонується відпочити, виконавши фізичні вправи під музику
Фізкультхвилинка .
5.Розвиток навичок читання.
Робота з підручником. Читання :
- за вчителем;
- хором;
- ланцюжком;
- в парах.
Контроль домашнього читання.
Вчитель підводить підсумки роботи, дає оцінку роботи і успіхів кожному учневі.

6. Подання фонетичного матеріалу.
1) Учитель читає вірш. Учні повторюють. Ознайомлення з літерою Сс.
Бач як хвостик на коті
Вигинає буква Сс. Letterfun
Слайд № 13.
Учні відпрацьовують правильну вимову , повторюють слова за вчителем :
Cat, colour, cup, copybook, clock.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Підбиття підсумків уроку .
Інтерактивна вправа «Мікрофон»:
Які ми пригадали іграшки? Які кольори ? З якою буквою ознайомилися ? Чи допомогли ми Незнайкові ? Які слова не знав Незнайко ?
2.Домашне завдання.
Підготуватися до тематичного оцінювання
3.Оцінювання роботи учнів.
- Сьогодні всі діти чудово працювали на уроці , заробили подяку від Карлсона . А найкраще за всіх працювали ….( Нагородження учнів медалями з надписом « The Best » від Карлсона )

Лунає пісня з курсу “Blue Skies”.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Конспекти уроків англійської мови | Додав: Ярославівна (07.03.2012) | Автор: Розвивальний урок E
Переглядів: 10407 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]