Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків англійської мови |
урок у 2 класі "Іграшки та ігри"
Авторський розвивальний урок з англійської мови у 2 класі на тему: «Іграшки та ігри», підтема «Різнокольорові іграшки». Солдат Галина Ярославівна вчитель Завишенського НВК школи –сад Сокальського району Львівської області 2011-2012 н. р . Підтема: Різнокольорові іграшки. Мета:удосконалювати мовну та мовленнєву компетенцію учнів,підвищити ефективність засвоєння необхідних знань з теми, формувати впевненість учнів;систематизувати навички за темою «Кольори», повторити назви іграшок, закріпити вміння вживати їх у структурах «I have…», «I like…..», «My favourite toy is….», «My favourite colour is….», « My favourite number is….», ознайомити з буквою Сс, виховувати почуття співпраці під час роботи в парах та колективно;сприяти розвиткові допитливості та інтелекту, творчої уяви. Обладнання: підручник, ноутбук, магнітофон,м’які іграшки ,картки з літерами алфавіту, малюнки казкових героїв (Незнайко, Карлсон ), малюнки іграшок, медалі для нагородження. Тип уроку: повторення та закріплення набутих знань, умінь та навичок. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ Привітання й повідомлення теми та мети уроку. Sing your favourite greeting song! (Два-три учні по черзі вітають клас своєю улюбленою вітальною піснею. Клас підспівує.) - Im glad to see you too ! Sit down please! - Діти, подивіться,хто до нас прилетів ? ( Карлсон). А що він приніс із собою? ( Листа) Давайте прочитаємо цього листа. (Слайд №1) Любі діти! Я спостерігаю з даху сусіднього будинку. Мені дуже подобається , як ви вивчаєте англійську мову. Я приготував сюрприз : той хто буде гарно працювати на уроці, отримає подарунок , який я прислав у конверті. II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Повідомлення теми та цілей уроку. Teacher: Let’s begin our lesson. I think that our lesson will be interesting. Today we shall speak about toys, play games. – Сьогодні ми продовжимо розмовляти про іграшки, ми пригадаємо назви іграшок,їх кольори і навчимося вживати ці слова в реченнях,описувати їх. Ознайомимося з буквою Сс. Подивіться. Look and read. (Слайд№2) 1.Хвилинка каліграфії. Буква Сс T: But firstly, let’s prepare our tongue to our work. Do you know any English rhymes about toys? Who wants to recite them? Are there any volunteers? P1, P2; together; P3, P4; together T: Thank you. Take your “happy faces”. 2.Фонетична зарядка на букву - Сс - Cat,clock,cup, cake,curtain, can, colour, car. - Brainstorming. Mind-map “Toys We Like Best” - T: I know children like to play with toys at home and school. What toys do you play with? What toys do you know? Let’s draw our mind-map. Учні називають назви іграшок (Слайд № 3) (Слайд №4) 3.Проектна робота. Робота в групах. - ABC-song Учні співають пісню для активізації навичок вживання літер алфавіту, що знадобиться під час виконання проектів. - T: Your task is match the dots in the alphabetical order and draw a toy. Then write a short description of it using the words from the bank. You have 5 min. after that a representative of the groups should deliver the results of your work and the story. ( Клас об’єднується в 2 групи. Кожна група отримує завдання поєднати крапки в алфавітному порядку, отримати іграшку, розфарбувати її і скласти розповідь з використанням Word Bank). (Слайд №5) (Слайд №6) - Спікер групи захищає проект. Під час виконання завдання звучить тиха, спокійна мелодія, створюючи відповідний настрій. - Після захисту робіт вчитель підводить підсумок, а учні протилежних груп висловлюють свої враження. T – Ps Do you like this picture? -Учитель показує картки з літерами - учні називають їх. C,A,C,R,T,D,M,U,R,D,O,L,O,D,D,L,G (Слайд № 7 ) Подивіться, Незнайка викликали до дошки та запропонували з цих літер скласти назви іграшок. Довго він думав , але не зміг скласти слово. Давайте допоможемо йому. -Робота в групах «Вгадай літеру» Учитель об’єднує учнів у 2 групи. На слайдах написані літери англійської абетки. Учні першої групи називають літеру, а учні другої групи – складають з нею слово. ( слайд № 8) (слайд № 9) (слайд № 10.) Незнайко дуже радий і дякує вам за допомогу . Давайте йому заспіваємо,щоб веселіше було. Пісня .Lets sing a song « Listen To The Letters » 4. Розвиток навичок діалогічного мовлення. 1) Game “Magic box”. Робота в режимі вчитель-учні. Вчитель пропонує дітям пограти в гру, чим залучає дітей до спілкування, надає зразок мовленнєвої ситуації.T: Imagine that I’m Alice from England. I have many toys for you, dear children, in my old magic box. Look! You may take a toy from the box and answer the questions: -What toy do you have? -What colour is it? -Is it big or small? -Do you like this toy? Вчитель дякує учням за роботу, коментує відповіді, дає поради. 2)Game «The Rainbow Flower» (Складання різнокольорової квітки з коментуванням кольорів). Слайд № 11 3) Game “At the Shop». Робота в парах. З метою вдосконалення навичок діалогічного мовлення вчитель пропонує наступну гру. T: Let’s play another game “At the Shop”. Imagine that I’m a shop-assistant. You are buyers at the shop. You are welcome to buy the toys. Робота відбувається в режимі P1 – P2; P3 – P4. Model: - Good morning! - Good morning! -Give me a соск, please. - Here you are. - Thank you. - You are welcome. - See you soon. - See you later. (слайд № 12 ) Вчитель підводить підсумок роботи на даному етапі, спонукаючи до подальшої активної участі в процесі спілкування. Для запобігання перевантаження учнів пропонується відпочити, виконавши фізичні вправи під музику Фізкультхвилинка . 5.Розвиток навичок читання. Робота з підручником. Читання : - за вчителем; - хором; - ланцюжком; - в парах. Контроль домашнього читання. Вчитель підводить підсумки роботи, дає оцінку роботи і успіхів кожному учневі. 6. Подання фонетичного матеріалу. 1) Учитель читає вірш. Учні повторюють. Ознайомлення з літерою Сс. Бач як хвостик на коті Вигинає буква Сс. Letterfun Слайд № 13. Учні відпрацьовують правильну вимову , повторюють слова за вчителем : Cat, colour, cup, copybook, clock. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1.Підбиття підсумків уроку . Інтерактивна вправа «Мікрофон»: Які ми пригадали іграшки? Які кольори ? З якою буквою ознайомилися ? Чи допомогли ми Незнайкові ? Які слова не знав Незнайко ? 2.Домашне завдання. Підготуватися до тематичного оцінювання 3.Оцінювання роботи учнів. - Сьогодні всі діти чудово працювали на уроці , заробили подяку від Карлсона . А найкраще за всіх працювали ….( Нагородження учнів медалями з надписом « The Best » від Карлсона ) Лунає пісня з курсу “Blue Skies”. Можливо Вам це буде цікаво | |
Переглядів: 10407 | Коментарі: 10 | |
Всього коментарів: 0 | |