Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Класному керівнику » Папка класного керівника


РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ

 

Складаючи характеристику учня, слід звернути увагу на такі пункти:

 

1. Ставлення учня до навчання:

— бажання вчитися краще, ставлення до успіхів, невдач у вченні;

— прагнення виконувати всі вимоги та рекомендації вчителів, свідомість суспільної та особистої значущості вчення.

2. Рівень сформованості навичок навчально-пізнавальної діяльності учня:

— уміння планувати навчальну роботу, навички планування навчальної та трудової діяльності, навички складання плану відповіді, плану твори, плану лабораторної роботи, плану виконання завдання;

— уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, прагнення виділяти і викладати найбільш суттєве, робити узагальнення, висновки;

— уміння здійснювати самоконтроль в навчанні (вказати рівень зібраності, уважності,

вміння працювати зосереджено);

3. Рівень наполегливості у навчанні:

— наполегливість у досягненні поставленої мети, прагнення долати труднощі в навчанні, в особистій поведінці, відволікаючі від навчання впливу;

— уміння виявляти зібраність, організованість.

3. Провідні інтереси і схильності:

— захопленість учня яким-небудь навчальним предметом, видом позаурочної діяльності (вказати, як реалізуються інтереси і схильності в заняттях, гуртках, факультативах);

— участь в конкурсах, прагнення поділитися своїми знаннями та вміннями з товаришами на класних годинах, в оформленні та обладнанні кабінету (вказати наявні у школяра нагороди за успіхи в урочної та позаурочній роботі).

4. Культурний кругозір:

— начитаність школяра, широта його культурних інтересів;

— уміння бачити й розуміти прекрасне в мистецтві і навколишнього життя;

— бажання ділитися своїми знаннями з естетичної культурі з товаришами, художні здібності школяра (вказати, як вони реалізуються).

5. Громадська та трудова активність школяра: ініціативність, бажання брати участь у шкільних і класних справах, ставлення до праці, сумлінність у виконанні громадських доручень, прагнення добровільно включатися у справи, зацікавленість у справах колективу.

6. Стан здоров’я, фізичне загартування, ставлення до занять фізкультурою і спортом, участь у спортивних змаганнях за честь класу і школи, вид спорту, яким захоплюється учень. Заняття в спортивних гуртках та секціях, наявні нагороди за різного роду спортивні досягнення.

7. Моральна вихованість школяра:

— сформованість таких якостей, як товариство, гуманізм, свідома дисципліна (при необхідності вказати рівень дисциплінованості і наявні дисциплінарні порушення);

— ступінь розвиненості почуття обов’язку, нетерпимість до проявів недисциплінованості;

— чесність, порядність.

8. Взаємовідносини учня з колективом класу:

— ставлення до нього товаришів;

— ступінь товариськості, його ставлення до товаришів;

— його місце в колективі класу.

9. Рекомендації учневі щодо подальшої роботи над своїм характером, удосконаленням чеснот, роботі над недоліками.

Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Папка класного керівника | Додав: uthitel (23.10.2013)
Переглядів: 1639 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]