Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Управління школою

ЗАСІДАННЯ ПЕДРАДИ Виховання здорової свідомої особистості
14.08.2013, 02:47

ЗАСІДАННЯ  ПЕДРАДИ 

Виховання здорової свідомої особистості

Пріоритетність здоров'я дітей, підлітків і молоді зумовлена стрімким погіршенням стану їхнього фізичного, психічного, розумового розвитку та праце­здатності. Зростання захворюваності можна пояснити не лише впливом різних негативних чинників, а й не­достатньою увагою до цієї проблеми в освіті дітей та дорослих.

Мета: вивчити стан сформованості здорового спосо­бу життя в школі, визначити основні завдання здорового способу життя.

План підготовки до педради

1. Видати наказ про підготовку до засідання педа­гогічної ради.

2. Створити творчу групу з підготовки та проведення засідання педагогічної ради.

3. Організувати засідання творчої групи і розробити план підготовки питання до засідання педради.

4. Відвідати години класного керівника та позакласні заходи членам творчої групи.

5. Розробити анкети, провести анкетування учнів 8—11 класів.

6. Організувати виставку літератури з цієї тема­тики.

7. Організувати тиждень здорового способу життя.

8. Випустити методичний бюлетень до засідання педагогічної ради.

Алгоритм педради

На дошці записують вислови.

Здоров 'я — це стан абсолютного фізичного,

духовного й соціального благополуччя,

а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад.

Здорова людина — це така людина,

яка життєрадісно й охоче виконує свої обоє 'язки,

покладені на неї життям, і ціпком реалізує

свої фізичні й розумові здібності.

Педрада розпочинається читанням вірша.

Здоров'я

Здоров'я — це ранок зі світлим повітрям, Це сонце, що грає ласкаво й привітно, Це хвилі Дніпра, що нам сили дають, Бери це сміливо, мій друже, і в путь. Здоров'я — це смак свіжих ягід дозрілих, Це спорт, що дає нам наснагу і силу, Це сон, що на крилах нам зорі несе, Узять не забудь із собою це все. Та тіЯьки на цьгіму шляху пам'ятай: Цурайся цигарки, від чарки тікай. '    І знай, любий друже: у цьому житті Чи бути здоровим — вирішуєш ти!

Обгрунтування теми засідання педради.

Вступне слово. Здоров'я дитини — найважливіша цінність. Збереження здоров'я дітей — головне завдання школи. Стратегічна мета школи — виховання фізично здорової, освіченої, інтелектуально розвиненої особис­тості з високими моральними принципами.

1. Доповідь «Виховання здорової свідомої особис­тості» (заступник директора школи з навчально-ви­ховної роботи).

Нині гостро стоїть проблема виховання нової осо­бистості, яка мала б міцні знання та вміння, широкий культурний і політехнічний світогляд, уміла користу­ватися новітніми технологіями, приймала нестандартні рішення, головне — була здоровою та вела здоровий спосіб життя.

У Законі України «Про загальну середню освіту» наголошено на тому, що загальноосвітній навчальний заклад має гарантувати безпечні та шкідливі умови на­вчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, прищеплювати гігієнічні навички й принципи здорового способу життя учнів.

Шляхи реалізації питань здоров'я дітей висвітлено у Національній доктрині розвитку освіти, Концепції 11-річної середньої загальноосвітньої школи, міжгалу­зевій програмі «Здоров'я нації».

Проблему здоров'я без перебільшення можна назвати проблемою номер один. Здоров'я завжди було головним чинником безпеки нації. Але здоров'я школярів, напри­клад, неможливо покращити тільки завдяки зусиллям медиків. Здоров'я має бути одним із результатів освіти.

Стан здоров'я й фізичні можливості людини на 50—70 % залежать не від зовнішніх чинників, а від неї самої, її рівня розвитку та стилю життя, культури здоров'я. Тому збереження особистого здоров'я — не ли­ше життєва необхідність, а й громадянський обов'язок кожної молодої людини, вияв любові до рідної землі, своєрідний гарант відродження й процвітання україн­ської нації.

І хоча здоров'я не визначає всього комплексу цінностей людини, усе інше без нього не дає повного задоволення й радості життя, самі цінності стають недосяжними або й непотрібними, а щастя — просто неможливим.

2. Аналіз анкети з вивчення рівня знань учнів щодо здорового способу життя (психолог).

Анкета з вивчення рівня знань учнів

щодо здорового способу життя

(Відповіді підкреслити)

1. Вік, стать. (Жін./ чол.)

2. Як ви вважаєте: чи потрібні людині знання про здо­ровий спосіб життя?

(Так; ні; не замислювався.)

3. Оберіть складові здорового способу життя:

• загартування організму;

• правильне повноцінне харчування;

• режим дня;

• дотримання правил особистої гігієни;

• заняття фізкультурою і спортом;

• відсутність шкідливих звичок;

• чисте повітря;

4. Чи робите ви ранкову зарядку? (Так. Ні. Не щодня.)

5. Чи займаєтесь ви спортом? (Ні. Немає коштів для оплати. Не дає змоги здоров 'я. Немає бажання.)

6. Чи курите ви? (Не курю. Викурюю по 1-2 цигарки на день. Курю понад 5 цигарок на день.)

1. Хто з членів вашої родини курить? (Батько. Брат. Сестра. Мати, інші.)

8. Чи пробували ви спиртні напої? (Ні. Пробував раз чи два. Періодично вживаю.)

9. Хто вам уперше дав спробувати спиртні напої? (Друзі. Батьки. Знайомі. Сам спробував.)

10. Ваше ставлення до наркотиків. (Не пробував. Пробував раз чи два. Періодично вживаю.)

11. Хто вам уперше дав спробувати наркотики? (Незнайомі. Друзі. Батьки. Родичі.)

12. Чи знаєте ви, що шкідливі звички згубно впливають на здоров'я. (Так. Ні. Не замислювався.)

13. Чи хотіли б ви позбутися шкідливих звичок. (Так. Ні. Мені байдуже.)

14. Від кого ви хотіли б дізнатися якомога більше про здоровий спосіб життя? (Від медпрацівників. Від батьків. Від учителів. З радіо й телебачення. З літератури.)

15. Чи хотіли б ви в майбутньому вести здоровий спосіб життя. (Так. Ні.)

3. Аналіз ситуацій.

Ситуація 1. Чи пробували ви, не згинаючи спини й не змінюючи положення рук і ніг, нерухомо просидіти 45 хв. Це не так просто. Виявляється, сидіти рівно за партою дитина може не більш ніж 18с. Потім вона починає лягати, згинатися. І хоч би скільки вчителі закликали дітей сидіти рівно, вони все одно будуть горбитися. Звідси сколіоз і поганий зір.

Ситуація 2. Під час контрольних чи екзаменаційних робіт уже через 10—15 хв школяр зазнає так званого «шкільного шоку» або виявляє байдужість до результатів; починається неврастенія, рання стенокардія, не кажучи вже про короткозорість і види постави.

Ситуація 3. Наступний чинник — навчальне середовище з негативною екологією (закриті приміщення, обмежений простір, штучно створені предмети). Це швидко виснажує, забирає нервово-психічну енергію, позбавляє імунно-захисних функцій організму, пригальмовує реалізацію генетичних програм.

У світі крилатих висловів Вислови про здоров'я

Найбільше багатство — здоров'я.

Народна мдарість

Вмирає лише кволе і слабке, здорове і сильне завжди виходить переможцем.

Ч. Дарвін

Нічого люди не бажають більше зберегти і нічого менше не бережуть, ніж своє життя.

Ж. Лабрюйєр

Для людини здоров'я — найбільше благо.

Еліхарм

Без здоров'я і мудрість не має значення, і мистецтво бліде, і сила в'яне, і багатство без користі, і слово без сили.

Герофіл

Здоров'я не цінують, поки не приходить хвороба.

Т. Фуллер

Усі ми, коли здорові, легко даємо хороші поради.

Публій Теренцій

Здоров'я — це коли кожен день найкращий.

Ф. Адамс

Немає друга, кращого, ніж здоров'я, немає ворога гіршого, ніж хвороба.

Староіндійський вислів

Найцінніший плід здоров'я — можливість отримувати задоволення.

М. Монтень

Здоровому і нездорове здорово, а нездоровому і здоров'я нездорово.

Народна мудрість

Якщо людина сама стежить за своїм здоров'ям, то важко знайти лікаря, який знав би краще, що корисно для її здоров'я, ніж вона сама.

Сократ

, Здоров'я — мудрих гонорар.

Запорукою щастя є здоров'я.

П.Беранже

Л. Толстой

Є тисяча хвороб, але тільки одне здоров'я.

Л. Берне

Будь здоровий, як вода, а багатий, як земля.

Народний вислів-побажання


Можливо Вам це буде цікаво 


Категорія: Управління школою | Додав: uthitel
Переглядів: 7487 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]